TKAC1

Jak se u nás nakupuje?

Kolik ta paráda vlastně stojí?

Obruby z kategorie Baby stojí 2 390 Kč, v ceně je zahrnuto i pouzdro, čistící hadřík, upevňovací pásek a náhradní díly. Tyto brejličky jsou bohužel dražší než ostatní, protože mají měkké stranice, které vyžadují jinou technologii výroby. Také s nimi dostanete více velikostí sedýlek, aby opravdu dobře seděly na obličeji a chvíli s vaším drobečkem rostly.

Všechny ostatní obruby stojí 1 890 Kč, opět včetně pouzdra, hadříku, pásku a příslušenství.

Jak si brýle objednat?

Brýle si můžete objednat prostřednictvím našeho e-shopu nebo telefonicky na čísle 605 747 864, stačí uvést tajný kód vybrané obruby a velikost, například TJBC1 48. A také vaše kontaktní údaje, adresu a telefon, vše ostatní zařídíme.

Jak k vám brýle dorazí?

Brýle posíláme pečlivě zabalené na dobírku prostřednictvím PPL za jednotnou cenu 90 Kč. Po domluvě je možné i osobní předání v Olomouci a blízkém okolí.

Po předchozí domluvě zasíláme i na Slovensko, protože nad Tatrou sa stále blýska a hromy zas tak divo nebijú, aby pošta nedorazila až tam.

Co byste ještě měli vědět?

Vaše pojišťovna vám čas od času přispěje na nové obruby, což je uvedeno na receptu od vašeho očního lékaře. U VZP se například jedná o 300Kč u malých dětí a 150Kč u dětí od 15 let. Bohužel vám tuto částku nejsme schopni z ceny odečíst, protože nám ji pak pojišťovna neproplatí, nicméně pokud požádáte svého optika, jistě vám vybrané brýle u nás rád objedná, případně vám i poradí s výběrem velikosti, poukaz pak můžete uplatnit u něj, když vám bude do obruby vsazovat čočky.

I přes toto drobné nepohodlí si myslíme, že naše brýle stojí za to.

Co když netrefíme správnou velikost? Nebo místo autíček začnou frčet letadla?

Pokud vám brýle nesedí, protože jsme nevybrali správnou velikost, nebo se jednoduše nelíbí, protože růžová mezitím vyšla z módy, můžete je samozřejmě v původním stavu do 14 dnů vrátit nebo vyměnit za jiné. Dejte nám o tom ale prosím vědět předem mailem nebo telefonicky. Poštovné k nám zaplatíte vy, zpátky k vám my, tak je to fér.

A co když...?

Pokud máte ještě další otázky, na které tady nenacházíte odpověď, zavolejte nebo napište, spolu to určitě vyřešíme. Pokud to tedy nebudou otázky o nesmrtelnosti chrousta, tam odpověď opravdu neznáme.

Obchodní podmínky

Trochu nudné, ale velmi důležité čtení, věnujte mu prosím pár minut svého času, předejdeme tak případným nedorozuměním.

1) VŠEOBECNÁ USTANOVENÍ

Kupující učiněním závazné objednávky stvrzuje, že akceptuje Obchodní podmínky pro dodávku zboží vyhlášené prodávajícím. Vztahy mezi kupujícím a prodávajícím se řídí těmito obchodními podmínkami, které jsou zároveň pro obě strany závazné.

2) OBJEDNÁNÍ ZBOŽÍ

Odesláním se vaše objednávka stává závaznou, podmínkou pro její vyřízení je správné vyplnění všech údajů požadovaných v objednávkovém formuláři. Na vaši e- mailovou adresu odešleme potvrzení objednávky, pokud by vám nedošlo, kontaktujte nás prosím, chybička se může stát. Vaše kontaktní údaje budou použity pouze pro potřeby vyřízení vaší objednávky, nemusíte se bát, že bychom je poskytli nějaké třetí straně.

4) CENA ZBOŽÍ

Všechny ceny brýlových obrub jsou konečné včetně příslušenství a zahrnují aktuálně platnou sazbu DPH ve výši 15%. Vyhrazujeme si právo upravit ceny našich obrub bez předchozího upozornění, aktuální cena je samozřejmě ta, která se zobrazuje v e-shopu.

4) STORNO OBJEDNÁVKY

Pokud jste si svou objednávku rozmysleli, bude nás to mrzet, ale můžete ji samozřejmě stornovat, telefonicky nebo e-mailem. Pokud už jsme obruby odeslali, požádáme vás o jejich navrácení a uhrazení nákladů na dopravu.

5) DODÁNÍ ZBOŽÍ, POŠTOVNÉ A BALNÉ

Obruby, které máme skladem, vám odešleme do dvou pracovních dnů prostřednictvím přepravní společnosti PPL na dobírku za jednotnou cenu 90Kč. Dopravce vás vždy kontaktuje na telefonním čísle uvedeném v objednávce a domluví se s vámi na místě a času předání. Po domluvě je možné i osobní předání v Olomouci a blízkém okolí.

6) KONTROLA DODÁVKY

Brýle posíláme pečlivě zabalené, nicméně i tak vás prosíme o kontrolu obsahu zásilky, zejména pokud by měla poškozený obal. Pokud by uvnitř bylo něco v nepořádku, sepište prosím s řidičem PPL zprávu o poškození zásilky, zbytek vyřídíme sami. Nové obruby samozřejmě pošleme obratem.

7) VRÁCENÍ ZBOŽÍ

Máte právo brýle vrátit do 14 dnů bez udání důvodů, ačkoliv by nás zajímaly, abychom mohli zlepšit své služby. Brýle musí být nepoškozené s kompletním pouzdrem a příslušenstvím. Pokud si přejete obruby vrátit či vyměnit za jiné, kontaktujte nás prosím před tím, než je pošlete na naši adresu, a dohodneme podrobnosti výměny nebo vrácení.

8) REKLAMACE A ZÁRUKA

Případné reklamace vyřídíme k vaší spokojenosti individuální dohodou. Buď zašleme náhradní díl, nebo obruby vyměníme, kontaktujte nás prosím telefonicky nebo e- mailem. Reklamační lhůty se řídí platnými právními předpisy, nicméně budeme se snažit být co nejrychlejší, brýle nepočkají, zvláště u dětí.